تعمیر جارو برقی در تهران

جارو برقی یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی برقی بوده که از آن برای نظافت و تمیز نمودن منزل استفاده می‌شود. جارو برقی نیز همانند سایر وسایل برقی ممکن است با گذشت زمان و استفاده مداوم از آن، دچار خرابی گردد. در چنین شرایطی لازم است که برای تعمیر جارو برقی با تعمیرکاران متخصص تماس بگیرید و با کمک آن‌ها به تعمیر دستگاه بپردازید.

 البته توجه داشته باشید که مرکز تعمیرات جارو برقی، باید معتبر باشد تا دستگاه به صورت تخصصی و با قیمت مناسب تعمیر گردد. پس تعمیر جارو برقی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید اصولی انجام شود. بنابراین با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خدمات تعمیر جارو برقی و هزینه تعمیر آن، آشنا سازیم تا با اطلاعات بیشتری به تعمیر جارو برقی خود بپردازید.

خدمات تعمیر جارو برقی در تهران

هنگامی که کارشناس از مرکز تعمیرات جارو برقی به محل مورد نظر مراجعه می‌کند، خرابی دستگاه را بررسی کرده و در صورت لزوم دستگاه را با خود به مرکز تعمیرات می‌برد. انجام این کار باعث صرفه جویی در انرژی و زمان شما می‌شود. همچنین جارو برقی نیز از آسیب‌های احتمالی که هنگام جابه‌جایی دستگاه ممکن است برای آن، رخ دهد، در امان می‌ماند. البته توجه داشته باشید که تعمیر جارو برقی در تهران، خدمات زیادی دارد که از جمله مهم‌ترین و رایج‌ترین آن‌ها به صورت زیر می‌باشند.

  • تعمیر جارو برقی در تمامی برندهای آن
  • تعمیر تخصصی کلیه خرابی‌های جارو برقی از قبیل داغ شدن بیش از اندازه جارو برقی، کار نکردن سیم جمع کن جارو برقی، خاموش شدن ناگهانی جارو برقی، روشن نشدن دستگاه، کار نکردن کلید جارو برقی، کم شدن مکش جارو برقی و…
  • تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات آسیب دیده جارو برقی
  • استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در تعمیر جارو برقی
  • ارائه ضمانت نامه

تعمیر جارو برقی در شمال تهران

تعمیر جارو برقی در تمام مناطق تهران از جمله شمال تهران انجام می‌گیرد که شامل مناطقی از جمله الهیه، زعفرانیه، فرمانیه، داراباد، فرشته، تجریش، اقدسیه، ولنجک، تجریش، سعادت آباد، نیاوران، قیطریه و… می‌شود.

تعمیر جارو برقی در جنوب تهران

همچنین تعمیر جارو برقی در مناطق جنوب تهران از جمله نازی آباد، جمهوری، حافظ، آزادی، یافت آباد، بهارستان، امام خمینی، ولیعصر، گمرک و… نیز توسط کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه انجام می‌گیرد.

تعمیر جارو برقی در شرق تهران

علاوه بر مناطق شمال و جنوب تهران، تعمیر جارو برقی در مناطق شرق تهران مانند نارمک، پیروزی، تهران پارس، فرجام، حکیمیه، امامت، رسالت و… نیز به صورت تخصصی انجام می‌گیرد.

تعمیر جارو برقی در غرب تهران

توجه داشته باشید که تعمیر جارو برقی در مناطق غرب تهران از قبیل پونک، آریا شهر، شهرک گلستان، شهرک فرهنگیان، شهرک آزادی، جنت آباد، اکباتان، آیت الله کاشانی، ستاری و…  نیز توسط کارشناسان حرفه‌ای و متخصص انجام می‌گیرد.

هزینه تعمیر جارو برقی در تهران

هزینه تعمیر جارو برقی در تهران با توجه به عوامل زیادی، متغیر می‌باشد  که از جمله مهم‌ترین و رایج‌ترین آن‌ عوامل به صورت زیر می‌باشند.

  • یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه تعمیر جارو برقی در تهران، مدل دستگاه می‌باشد. در واقع هر چه قدر جارو برقی از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار باشد، طبیعتا قطعات آن نیز پیشرفته‌تر بوده و در نتیجه هزینه تعمیر بیشتری نیز نسبت به تعمیر جارو برقی معمولی خواهد داشت.
  • یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تعمیر جارو برقی، میزان خرابی و نوع تعمیر دستگاه می‌باشد. برای مثال در بعضی از مواقع ممکن است میزان خرابی جارو برقی در حدی باشد که با تعمیر قطعه‌ آسیب دیده، خرابی برطرف گردد، در صورتیکه در بعضی از مواقع دیگر نیز ممکن است خرابی در حدی باشد که قطعه آسیب دیده، قابل تعمیر نبوده و حتما باید تعویض گردد. در چنین شرایطی هزینه تعویض قطعه طبیعتا از هزینه تعمیر قطعه بالاتر بوده و در نتیجه هزینه تعمیر جارو برقی نیز بالاتر خواهد شد.
  • کیفیت قطعات استفاده شده در تعمیر جارو برقی نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تعمیر جارو برقی می‌باشد. در واقع هر چه قدر که قطعات از کیفیت بالایی برخوردار باشند، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد شد.
  • هزینه ایاب و ذهاب و دستمزد تعمیرکار نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تعمیر جارو برقی در تهران می‌باشد.

طبق آمار در یکی از مراکز تعمیرات جارو برقی در استان تهران، هزینه تعمیر جارو برقی از نود هزار تومان تا یک میلیون‌ودویست‌وپنجاه هزار تومان برآورد شده است که البته با توجه به عوامل موثر بر هزینه تعمیر جارو برقی، این مبلغ متفاوت بوده و ممکن است کم‌تر یا بیشتر نیز گردد.

مدت ضمانت پس از تعمیر جارو برقی

زمانیکه تعمیرکار جارو برقی برای تعمیر جارو برقی به محل مورد نظر مراجعه می‌کند، به صورت کلی به بررسی خرابی پرداخته و به طور تقریبی هزینه تعمیر جارو برقی را تخمین زده و به شما اطلاع می‌دهد. پس از تایید شما، به صورت تخصصی به تعمیر جارو برقی پرداخته و در صورت لزوم، آن را با خود به مرکز تعمیر می‌برد و پس از تعمیر نیز، دستگاه را به شما تحویل خواهد داد. همچنین پس از تعمیر جارو برقی به شما فاکتور و ضمانت نامه نیز ارائه می‌دهد که طبق آن ضمانت نامه اگر جارو برقی در طی مدت مشخص شده در گارانتی، دچار همان خرابی گردد، تعمیرکار موظف است که به صورت رایگان به تعمیر مجدد جارو برقی بپردازد. مدت ضمانت پس از تعمیر جارو برقی برای هر دستگاه با برندهای مختلف ممکن کمی متفاوت باشد ولی معمولا به مدت شش الی دوازده ماه می‌باشد.

نکات مهم در مورد تعمیر جارو برقی که باید بدانید

هنگام تعمیر جارو برقی لازم است که به یک سری نکات مهم توجه کرده و با دقت آن‌ها را رعایت کنید. برخی از این نکات مهم به صورت زیر هستند.

  • یکی نکات مهم در مورد تعمیر جارو برقی، این است که توجه داشته باشید هنگامی که جارو برقی دچار خرابی می‌شود، برای تعمیر آن، اگر در مورد تعمیر جارو برقی، اطلاعات فنی و تخصصی ندارید، از دستکاری دستگاه خود پرهیز کرده و تعمیر آن را به تعمیرکار متخصص بسپارید.
  • یکی دیگر از نکات مهم، این است که هنگام تعمیر جارو برقی، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جارو برقی، می‌توانید دفترچه راهنما آن را با دقت مطالعه فرمایید.
  • یکی از خرابی‌های جارو برقی، روشن نشدن دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی آن است. در چنین شرایطی به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است خرابی از خرابی پریز برق یا قطع شدن سیم رابط باشد. بنابراین می‌توانید با استفاده از فاز متر و مولتی متر به بررسی پریز برقی و وصل یا قطع بودن سیم رابط بپردازید. اگر پس از بررسی، مشکل برطرف نشد ممکن است خرابی به دلایل دیگری مانند خرابی برد الکترونیکی دستگاه، سوختن موتور، خراب شدن رله جارو برقی و… رخ داده باشد که در این صورت تعمیر جارو برقی باید حتما توسط تعمیرکار انجام گیرد.
  • یکی دیگر از نکات مهم، این است که جارو برقی نیز همانند سایر لوازم برقی بر اثر کار کردن طولانی مدت، موتور آن داغ می‌شود (مخصوصا نوع قدیمی). در این هنگام معمولا بوی سوختگی به مشام خواهد رسید. توصیه می‌شود که در چنین شرایطی، جارو برقی را خاموش و از پریز برق جدا کنید. اگر با خنک شدن دستگاه، مشکل برطرف نشد، برای تعمیر آن، از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

نحوه درخواست خدمات تعمیر جارو برقی

یکی از راه‌های ثبت درخواست  جهت تعمیر جارو برقی، آن است که با نمایندگی تعمیرات جارو برقی خود تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص به محل مورد نظر مراجعه نماید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین، درخواست خود را ثبت کنید، بدین صورت که داخل سایت معتبر تعمیرات جارو برقی، وارد شده سپس در قسمت مشخص شده، درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آنکه اطلاعات شما ثبت و مورد تایید قرار گرفت، کارشناسان در اسرع وقت، جهت هماهنگی، با شما تماس می‌گیرند تا به محل مورد نظر مراجعه کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم که شما را با خدمات تعمیر جارو برقی و عوامل موثر بر هزینه تعمیر آن، آشنا سازیم تا بوانید با اطلاعات بیشتر و قیمت مناسبی، جارو برقی خود را تعمیر کنید.

×
ایتا Whatsapp chat
واتساپ Whatsapp chat
3 +
پیمایش به بالا
Call Now Button